Ett regnigt Dubrovnik

Hej karalasare! Idag regnade som in i h-e i Dubrovnik. Himlen oppnade sig mitt pa dagen och det slutade med att hela gamla staden var tackt av nagra centimeter hogt vattenstand. Det ar da man tar av sig till badbyxor och badar i vattenfallen, som ni som har facebook kommer fa se senare!

Nu har de formella delarna av resan klarats av, igar och idag och imorgon bitti ska vi bara slappa slappa slappa. Sa ikvall ska vi bara ta de lugnt och personligen kommer jag repetera och tanka tillbaka pa allt man varit med om hittills, det ar fler saker an jag skrivit om i bloggen och mycket gar inte att beskriva med ord.

Srebrenica kommer jag skriva om nar jag kommer hem imorgon, tisdag, kvall.

Annars sa ar Dubrovnik lika fint som jag minns det for tre ar sedan, aven fast det har megaregnat!

Det borjar kannas skont att snart aka hemmat efter allt man varit med om. Om ni har nagra fragor om nagot, eller bara nagon kommentar sa fortsatt skriva till mig pa valfritt satt!





Ovan har vi (ett soligt) Dubrovnik och under har vi torget i gamla stan i Sarajevo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0